Haluatko kirjoittaa Kotiseutulehti Pihtiputaan Joulu 2020 -lehteen?

Kokoamme jouluna ilmestyvää kotiseutulehteä ja kaipaamme siihen uutta aineistoa. Aiheeseen sopivia artikkeleita, runoja, muisteluita ja valokuvia otetaan mielellään vastaan. Aineisto tulee toimittaa sähköpostitse osoitteeseen pia.painokallio@pihtipudas-seura.fi tai kirjeitse osoitteeseen Pihtipudas-Seura ry, Keskustie 8, 44800 Pihtipudas. Joululehtitoimikunta pidättää itsellään oikeuden julkaistavan materiaalin valintaan. Lehti tehdään talkootyönä, joten palkkioksi jokainen kirjoittaja saa lehden ja hyvän mielen.

Kotiseutulehti Pihtiputaan Joulu 2019 -lehden voi edelleen ostaa Kotiseudun Sanomien toimituksesta ja lehti toimitetaan tarvittaessa postitse. Hinta on 6 €/kpl ja postitettaessa hintaan lisätään postikulut. Tilaukset puhelimitse 0207 931 621 tai sähköpostitse pia.painokallio@pihtipudas-seura.fi.