UPEA JUHLAHUONEISTO MONEEN TILAISUUTEEN

– kokoukset – häät – kastetilaisuudet – syntymäpäivät – muistotilaisuudet –

Wanhassa Pappilassa mahtuu pitämään isojakin juhlia. Ruoka- ja kahviastiastot sekä istumapaikat löytyvät runsaalle kahdeksallekymmenelle hengelle. Kunnon ruokapidot onnistuvat, koska väljässä keittiössä on kaksi jääviileäkaappia, pakastin, laitoskeittiöhella, kiertoilmauuni, kahvinkeitin ja astianpesukone. Vain isompia uuniruokia laitettaessa on syytä tehdä ruoat valmiiksi muualla ja lämmittää ne Wanhassa Pappilassa. Voit hankkia haluamasi pitopalvelun järjestämään juhlia tai hoitaa juhlien järjestämisen kokonaan itse.

Varusteet

Wanhassa Pappilassa on hyvät varusteet kokouksien ja musiikkitilaisuuksien viettoon. Pääsalissa on piano, cd-soitin, äänentoistolaitteisto, suuri tauluTV, johon voit yhdistää laitteesi sekä valokuituyhteys. Käytettävissä ovat myös valkoiset kangasliinat.

Pääkuistille on tehty invaluiska ja talossa on inva-WC.

Väentupa ja Tahkon Maja

Samassa pihapiirissä Wanhan Pappilan päärakennuksen kanssa sijaitsevat Väentupa ja Tahkon Maja. Väentupa sopii tanssien, pienten näytelmien, konserttien tai iltamien pitopaikaksi. Väentupa on käytössä ainoastaan kesäaikaan. Tahkon Maja on grillimaja, jossa voi paistaa makkaraa.

Sijainti

Wanha Pappila sijaitsee lähellä kirkonkylää osoitteessa Laurilantie 20. Keskustaan on kaksi kilometriä ja nelostieltä on helppo neuvoa reitti kauempaa tuleville vieraille. Opastava tienviitta on Laurilantien ja Reisjärventien risteyksessä. Autoille on tilaa Väentuvan takana sijaitsevalla pysäkointipaikalla, jonne on opasteet Wanhan Pappilan risteyksestä.

Wanhassa Pappilassa voi viettää juhlat omassa rauhassa, koska pihapiiri on suojainen ja Laurilantie, entinen nelostie, on pieni ja hiljainen hiekkatie. Wanhan Pappilan molemmissa päädyissä on asunnot.

Tiedustelut ja vuokraus

Pihtipudas-Seura ry