Kotiseutulehti Pihtiputaan Joulu 2023 on ilmestynyt

Lehdestä voit tänä vuonna lukea mm. Tukkimiehen kirjanpidosta, lapsuuden muistoja Muurasjärveltä, Lottalan ja Luomalan tuvan historiaa sekä Tervosen Maijan elämäntyöstä. Lisäksi mukana on Onnimannin ryhmäläisten teoksia ja upea nuoren kirjailijan kertomus Joulutarina. Kansi on Joni Leipälän kuvaama kaunis maisema Muurasjärveltä.

Lehden voi ostaa Kotiseudun Sanomien toimituksesta ja mm. seuraavista paikallisista kauppaliikkeistä: S-Market, K-Supermarket, Meijän Kauppa Muurasjärvi, Outlet Putaanportti, Matkailukeskus Niemenharju ja Kahvi & Kuppi. Toimituksesta lehti voidaan toimittaa myös postitse, jolloin lehden hintaan lisätään postikulut. Tilaukset p. 0207 931 621 tai reija.karkkainen@pihtipudas-seura.fi. Lehden hinta on 6 €/kpl. Yhden lehden postitus maksaa 4 €. Myös vanhoja joululehtiä on myynnissä hintaan 2 €/kpl.